Üdvözöljük az ORFI-ban!

Főigazgatói köszöntő:
Az ORFI vezetőjeként tisztelettel és barátsággal köszöntöm a honlapunkat látogató Olvasót.

Tovább

Betegszolgálat

  • Lelki gondozás
  • Tárlatvezetés a Lukács Galériában
  • Betegfórum
  • Szociális és mentálhigiénés szolgálat
  • Betegklub

Tovább

Mozgásszervi betegségekről

  • Osteoporosis
  • Köszvény
  • Bechterew
  • Reumatoid arthritis
  • Fibromyalgia
  • Scleroderma
  • Gyermekkori reumás megbetegedések

Tovább

Minőségpolitika

Az Országos Reumatológiai és Fizioterápiás Intézet (ORFI) minőségpolitikai céljai

  • A reumatológiai betegek számára a lehető legkedvezőbb betegség-kimenetel biztosítása, annak valamennyi dimenziójában (egészségkárosodás, működőképesség, társadalmi szerep, szociális helyzet és életminőség) a rendelkezésre álló források optimális felhasználásával, a klinikai minőségbiztosítás elveinek és módszereinek a reumatológiai klinikai gyakorlatra történő adaptálásával
  • A magyar egészségpolitikai célkitűzések megvalósításához való érdemi hozzájárulás, a reumatológiai szakmai színvonal példamutató emelése útján
  • A reumatológiai betegellátás és tudomány fejlesztésének elősegítése az intézeti munkatársak személyes képességeinek kibontakoztatása és elkötelezettségük növelése révén
  • A betegellátás, kutatás és oktatás színvonalának emeléséhez szükséges gazdasági-pénzügyi feltételrendszer biztosítása

Az ORFI minőségpolitikájának alapelvei

  • A betegellátással közvetlenül kapcsolatos és a tudományos tevékenységet tükröző adatok folyamatos, strukturált gyűjtése és értékelése
  • A nemzetközileg elfogadott és a hazai irányelveknek, standardoknak és tudományos bizonyítékoknak való megfelelés követése
  • A minőséget javító beavatkozások folyamatos megtervezése, elvégzése és következményeinek a legcélszerűbb módszerekkel való mérése

Az ORFI minőségpolitikájának dimenziói

Alapvető értékeink:

  • Az emberi méltóság tiszteletben tartása
  • Az emberi és a speciális betegjogok érvényesülésének biztosítása
  • A gyógyító személyzet együttérző, segítő magatartása

A betegellátáshoz kapcsolódó értékek:

  • A lehető legjobb ellátásra való törekvés
  • A rendelkezésre álló források leghatékonyabb felhasználása
  • A gyógyító személyzet folyamatos képzése, a továbbképzések támogatása
  • A szakmai szabályok betartása, a protokollok követése
  • A gyógyítás új módszereinek folyamatos elsajátítása és alkalmazása
  • Az ápolás és a hotelszolgáltatások alapvető, és állapottól függő speciális szintjének biztosítása
  • A beteg igényeinek megfelelő pszichés, mentális és érzelmi támogatás megadása

 Az ORFI minőségpolitikai elkötelezettsége

Az Intézet vezetése elkötelezett a minőség és a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése iránt. Elismeri, hogy a minőség a megcélzott kiválóság tényleges megvalósításának foka, ezért arra törekszik, hogy a megfelelés egyre magasabb szintjét érje el. Ennek érdekében bevezeti, tanúsíttatja és hatékonyan működteti az ISO 9001:2009 Szabvány és a Magyar Egészségügyi Ellátási Standardok (MEES) szerinti integrált minőségirányítási rendszert.

Budapest, 2009. február 18. 
Prof. Dr. Poór Gyula 
Főigazgató főorvos